افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

ترک کار ۲

یه شایعاتی هست که در صورتی هم که استعفا میدین باید تا 
 ۲ هفته کار کنید بعد جمع کنید برید

حالا هی ملت هم منو میبینن میگن مگه نرفتی؟

نمیدونم کارمو قراره تحویل کی بدن

شاید برای عدم حساسیت هست که بهم نمیگن کی قراره بیاد اینجا

منم یه سری کارای خراب شده رو سرم دارم که بسته به اینکه قراره کی جام بیاد تصمیم میگیرم انجامشون بدم یا ندم

چون مربوط به دوره ی حضور من نیست

مستند سازیشون قاعدتا با من نیست

و خوب خوش به حال کسی که بعد از من میاد میشه

از اونجایی که یه خورده فهمیدم پدر سوخته بازی هم خوبه و نباید کم کاری همه رو به دوش بکشم ،تصمیم دارم بر حسب شخصیت نفری که قرار بعد از من میاد کارا رو ارائه بدم یا ندم

مساله اینه که تکلیفم هنوز معلوم نیس

با خودم با، شرکت ،با مرخصیم، با تبدیل قراردام،با استعفای احتمالی،با ترک کار

و این پروسه هرچی بیشتر طول بکشه بدتر میشه

چون من مجبور میشم برای استفاده ی خودم به مستندات مربوطه مراجعه کنم و چون آن انسان خری که جای من بوده این کار رو نکرده و الان هم زیر بار نمیره که بکنه ،من مجبور میشم خودم این کار رو انجام بدم و این به شدت احساس مورد ظلم شدن به من القا میکند

اونم دم رفتن

بعله

این چنین کارگر نمونه ای شدم ،کارفرما جان

گفتم با سابقه کار استخدام نکنید

این شده دیکه

اولا که بی سابقه بودم هر چه میگفتن نه نمیگفتم ولکن الان دیگه اینطوریا نیس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد