افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کتاب با چی ؟

کتاب ارباب حلقه ها بود گفتم با تخفیف ۵۰ درصدی تو اپلیکیشن طاقچه
 ارائه شده بود(۲۲ تومن جای ۴۴ تومن) ولی من خودمو خیلی از منظر اقتصادی بالا پایین کردم و گفتم وضع و اوضاع خوب نیست نخرم

نشون به اون نشون که رفتم دو تا کتاب دیگه خریدم ۱۷ تومن

میخواستم برم یه کتاب دیگه هم بگیرم نخریدم

عوضش رفتم نرم کننده خریدم به قیمت ۹۱ تومان

خیلی هم شیک،خیلی هم آسوده

فرهنگ زیبایی هست دیگه

اصلا خود عبارت "فرهنگ زیبایی" خیلی شیک هست.

خیلی فرقی نداره با "زیبایی فرهنگی"

به همین خاطر هست که ما تصمیم گرفتیم به فرهنگ زیبایی مون برسیم تا اینکه به زیبایی فرهنگیمون بیافزاییم.

چه شعرزیبایی سرودم!

بعله اینم افق بهبود ما!

البته من تو افق بهبودم افزودن ساعت مطالعه نبود،چون اون موقع مطالعه م به اندازه ی کافی بود چه بسا که زیادم بود(خیلی زندگیم فانتزی بود اون موقع).

حالا دیگه ما الان عقب گرد داشتیم.

ای بابا

بریم تو مرخصی اختصاصی به همه ی افق بهبودم رسیدگی میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 9 آبان 1399 ساعت 17:13 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کار خوبی کردین
برای کتاب خوندن وقت هست!

وقت هست
پول نیست!
بعد اون کتابای رایگان آدمو جذب نمیکنه
باور کنید اگا همین ارباب حلقه ها رو رایگان کرده بودن من نگاشم نمیکرم

morad پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 12:49

https://www.youtube.com/watch?v=nAyKMZSRN3c&pbjreload=101
دوست عزیز آدرس فیلم بیگانه واست گذاشتم لطفن با فیلترشکن دانلود کن بعد بگرد زیرنویسش پیدا کن بشین فیلم بیگانه رو نیگاه کن تا متوجه بشی حق با منه و الکی آلبرکامو رو بزرگ کرده بودن
و همینطور که گفتم فیلم تقدس رمانها و نویسنده ها رو می شکونه

morad پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 12:01

دوست عزیز اتفاقن فیلم های سینمایی پته نویسنده های رمان رو روی آب انداخته و حالت تقدسی که به کتاب یا نویسنده میده به باد فنا میده مثلن کتاب بیگانه اثر آلبرکامو آنقده بزرگش کردن آنقده گندش کردن که نگو ... اما از روزی که از روی این کتاب فیلم ساختن معلوم شده که این کتاب نه تنها هیچی نبوده بلکه ارزش ساخت فیلم سینمایی هم نداشته
لطفن این فیلم رو از روی نت پیدا کن حتمن ببین فکر کنم دوبله فارسی نیس با زیر نویس پیدا بشه اما بعد که فیلمش دیدی متوجه میشی حق با منه

morad پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 00:51

دوست عزیز لازم نبود پولت خرج کتاب کنی کافی بود فیلم ارباب حلقه ها رو مفتکی از روی نت دانلود کنی
بذار یه چیزی بهت بگم رمان بینوایان که شنیدی میگن شاهکار ویکتور هوگو هست اما باور کن هرکی این کتابو دست گرفته زود خسته شده انداخته یه ور ... آخه از بس هوگو چرت و پرت گفته و از این شاخه به اون شاخه پریده ... پس بهترین کار اینه که فیلم یا سریالش ببینی نه اینکه وقت خودت بذاری برای 1500 یا 2000 صفحه کتاب
من چند شب پیش فیلم زوربای یونانی دیدم به نظرم از کتابش بهتر بود پس لطفن بجای رمان بشین فیلم های رمان نیگاه کن

حقیقتا از تمام دفعاتی که تلویزیون فیلمشو گذاشته نتونستم یه بارم بشینم کامل ببینمش
البته که هر شاهکار ادبی ای ممکنه به مذاق من خوش نیاد ولی چند مورد بوده فیلم دیدم کتابشم خوندم از هر دو تاشم لذت بردم ولی گتاب چیز دیگه ای بوده مثل سری هری پاتر نغمه ی آتش و یخ
بعضیا هم بوده که فیلمش بهتر بوده برای من مثل شرلوک هولمز و پوارو
بینوایان ویکتور هوگو
کارتونشو شبکه ی پویا میذاره اگه بخوام برم سراغش میرم اونو نگاه میکنم
آن شرلی رو هم فیلم هم کتابشو دوست دارم ولی کتابشو یه ذره بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد