افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

استرس دارید؟

از مرکز بهداشت زنگ زدن میگه تب 
 لرز  سرفه ندارید؟

خوب خدا رو شکر که نداشتیم میگم نه

میگه استرس افسردگی و یه چیز دیگه تو این مایه ها ندارید؟

یک لحظه سکوت کردم لبخند تلخی زدم گفتم نه

اعصاب سوالات احتمالی بعدی رو نداشتم

استرس آیا کرونا دارم یا ندارم

استرس کارم

استرس فندق

استرس اقتصاد رو به رشد خانواده

استرس تنش های در خانه ماندن

ما هنوز زنده ایم هنوز زندگی میکنیم هنوز هستیم

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 22:24 https://haftaflakblue.blogsky.com/

زنده باد امید و زندگی!

بله زنده باد این کاری که مثلا من دارم انجامش میدم اگه اسمش زندگی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد