افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود غذایی

اندر احوالات افق بهبود جسمی باید بگم 

 تصمیم گرفتم با غذا مخصوصا غذای گرم آب نخورم

حالم بهتره

در واقع بگم موفقیت این طرح به این بوده که قبل از تصمیم گرفتن، عمل بهش رو شروع کردم و خیلی پیچیده ش نکردم.خیلی ساده انجامش دادم نه اینکه بیام دو سال بشینم فکر کنم اولویت بندی کنم پروژه نویسی کنم براش و برنامه ریزی کنم براش و  برنامه ریماندر و یاداور  تنظیم کنم و از این قرتی بازیا

گفتم در جریان باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 15:38

الهی شکر!الهی که همیشه حال تون بهترو بهترباشه...

امروز میخواستم بشکنمشا
ولی مقاومت کردم
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد