افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

استرس

استرس دارم

احساس تنهایی و ترس میکنم

کاری هست که میخوام 
 انجامش بدم

احتیاج هست که انجامش بدم

خیلی مهم هست که انجام بدم

از تاخیر در انجام دادنش خیلی ضرر های غیر قابل جبران می بینم

آرزوی قلبی انجامش رو داشتم و دارم

ولی میترسم شجاعتشو ندارم

باید انجامش بشم

کاش فقط یکی همراهم بود

کاشی یکی درکم میکرد

خیلی وقت گذاشتم برای قانع کردن اطرافیانم ولی نفهمیدنم درکم نکردن

الان میگم به جای این همه انرژی که صرف تلاش برای توضیح دادن به بقیه کردم تا بفهمنم و همراهم بشن خیلی ساده در عرض یه روز خودم انجامص میدادم و میرفتم

نظرات 6 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 ساعت 23:31

آخی
لطفا بزارید تا دلش میخواد فوکن فیشان کنه
بوشور واشور=شستن رفتن/تمیز و مرتب کردن رو پای مامانا نوشتن.

آی از این مادری

Baran چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 16:54

در گیلکی ریختم=فوگودم"می شود:
فوکن فیشان نواکودن= بریز بپاش نکن
خوب دیگه تا دیکته ای دیگر بدورد

وای تصورشو بکن به فندق بخوام بگم بریز بپاش نکن
خودم یه دور فکم سرویس میشه

Baran دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 17:00

خدای من:)))
خو باشه.ما تو دهن اون کار می زنیم

لطفا گُل مریم بریزید



ریختم دیگه
حل شد

ترانه یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 23:23 http://taraaaneh.blogsky.com

من که نمیدونم اون کار چیه. ولی اگر اونقدر مهمه ... و آمادگی شو داری و به کسی ضرری نمی رسونه.. خب دلت رو بدریا بزن.

مسالاه اینه به بعضیا ضرر میزنه
البته به نظرم ضررش قابل جبرانه
ولی اگه انجامش ندم به همون افراد ضرر دیگه ای میرسه که غیر قابل جبرانه
عجب معمایی شد

ivan یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 22:30

کسی که تو را درک میکند
عاقبت روزی تو را ترک میکند.

کلا همه یه روزی تو رو ترک میکنن
یا فکر میکنی درکت میکنن یه روزی سر سخت ترین شرایط درکت نمیکنن و از همه رونده میشی
یا کلا از اول درکت نمیکردن که روشون حساب نمیکردی و از همون اول راهتو جدا کرده بودی ازشون

Baran یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 22:29

آیکن بغل کردن تون +دوضربه آهسته به کِتف تون=قوی باش عزیزم=ایةالکرسی خوندن براتون

آرزو میکنم به خیرو خوبی کارتونو انجام بدین...
.
.
.
آیکن ما تو دهن استرس می زنیم و
ما استرس مونو کنترل می کنیم و
ما قوی ایم و...ازاین جور صوبتا
هوووف.
خدایا خودت کمک مون کن

سپاس فراوان بابت همراهی
ما تو دهن اون کار میزنیم
حالا بالاخره یه گلی تو سرش میریرزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد