افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

ترک عادت علت مرض نیست معلول مرض است

اینقدر درگیرم و استرس دارم که حتی 

 فست فود هم اشتهامو برنمیانگیزاند

افق پسرفت تا کجا!

یه زمانی تو دیدم بود که ترک فست فود و نوشابه کنم

یه مدت به برکت بارداری و شیردهی و یه مدت به برکت نبود فست فود خوب در اطراف

)باید اعتراف کنم تاثیر دومی بیشتر بوده) کم خوردم

حالا هی میشینم عکس فست فود بالا پایین میکنم بلکه وسوسه بشم و حداقل دلم خوش بشه استرسای این روزا اثری نکرده روی روانم.ولی دریغ از یک قطره اب که از لب و لوچه م اویز شه مثل قدیما

خیلی هم بد میخوابم قبلا که گرفتار بودم و خیلی خوابم میومد میگفتم خدایا چی میشه من خودمو برای صبح زود بیدار شدن نکشم؟ حالا رو نگا!

دل نخوشی ها کم نیست

زندگی داره میره جلو

نظرات 1 + ارسال نظر
taraaaneh چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 16:25 http://taraaaneh.blogsky.com

حالا من توی بدترین شرایط روحی و استرس و اینا... همیشه برای دو تا غذا اشتها د اشتم یکی پیتزا و یکی هم غذاهای مک دونالد
از این فرصت اسفتاده کن و سالم غذا بخور زیاد هم بدنیست که.

حالا مساله اینه که وقتی اون پیتزاهای خوشمزه اشتهای آدمو بر نیانگیزانند دیگه غذای سالم اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد