افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

اندر احوالات خرید اینترنتی ۲

در ادامه پست قبلی خرید

 ا ینترنتی لوازم آرایشی باید عرض کنم در حین اینترنت گردی به این نتیجه رسیدم که یه کرمی هم وجود داری به اسم کرم A-Z یا ای تو زد

و خوب منم به لیست خریدم اضافه ش کردم و بعد نشستم به دنیای قشنگی که این اسم ها برای ما (یا حداقل من ) درست میکنن فکر میکردم

حالا از این کرم ای تو زد بگذریم که احساس میکنم افتاده دنبتل اینکه عصاره و مزایای همه چیز رو میشه در   ای تو زدخلاصه کرد حالا ما شنیده بودیم کرم bb که مخفف bueaty balm هست یا CC مخفف Color Correction یا
DD مخفف Dynamic Do-All ( که اگه راست بگه میگن که یک سوپر کرم از ترکیب خواص BB و CC کرم‌ها بوده که بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا ضد پیری تمرکز دارد. Oh my God)

دیگه فکر کنید بعدیش که احتمال نشده با EE هنوز اسم جادویی خاصی پیدا کنن وگرنه دیگه میگفتن دوره DD ها هم گذشته و وارد فاز EE میشیم مثلا اگه میشد بگی even experted than befor حالا به انگلیسی ما خرده نگیرید فقط خواستم یه مثالی زده باشم حالا اسم بقیه رو گوش بدین

از بس قشنگن و پالس مثبت برای ادم میفرستن من فقط روزی سه چهار بار میخونمشون و به معناشون فکر میکنم  .یعنی مثل اون کرم DD که خریدم از استفاده ازشون نمیتونم اینقدری که جادوی اسمشون  لذت میبرم،لذت ببرم.فکر کن یک سوپر کرم Dynamic  Do-All خریده بودم و خبر نداشتم ‌تازه امروز معنیشو فهمیدم

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج NOVAGE(برگرداننده ی زمان)


ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر Love

Nature (عاشق طبیعت)

ست محصولات روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم نوایج NovAge Bright Sublime

اسکراب صورت لایه بردار اپتیمالز Optimals

و غیره و غیره

قبلا از این غوغای سرمایه داری و تولید صنعتی و بازاریابی زیاد عصبانی میشدم یعنی در واقع از این بازی با اسم ها ، ترکیبات ،امکانات ،خواص بدم می امد هنوز هم بدم می آید منظورم اینه که میگم مگه ما برای زندگی به چقدر از اینها احتیاج داریم مثل اون سلسله مراتب هرم مازلو خوب مایه سرپناه میخوایم یه لباس یه آب و غذا بعد از روزگار بشر اولیه تا الان چقدر پیچیده ش کردیم

یه بار یه کفشی برای مراسم  از کسی قرض گرفته بودم وقتی بهم دادش گفت اصلا  خودم تو مراسم فلانی نمیتونستم باهاش راه برم بعد گفتم خدایا نگا فلسفه ی کفش چی بود و چی شده

همین طور مد و لباس که قرار بود اول ما رو از سرما و گرما و برهنگی بپوشونه حالا بعضیا وقتا یه لباسی میبینم که دارمش ولی هی نمیتونم بپوشمش چون یا توش گرمه یا سرده (بیشتر اولی) یا درست واینمیسه بعد از خودم میپرسم برای چی گرفتمش ؟ یعنی نمیپرسم هی نگای خوشگلیش میکنم و هی از خوشگلیش لذت میبرم چون مثلا اگه پنیه ای بود و با هدف راحتی طراحی شده بود اینقد قشنگ نبود یا اینقدر شق و رق نبود

یا غذا و مهمونی مون والا ما قرار بود از غذا درست کنیم که بخوریمش نه اینکه روش نقاشی کنیم و هی چلیک چلیک ازش عکس بگیریم

از این سیستمی که دائم نیاز تولید میکنه چون چرخاش توانایی تولید بیشتر رو داره بدم میاد یه طورایی چون خودمم قرار بوده یه مولد تو همین دار و دسته باشم ازش بیشتر میدونم و نسبت بهش بی میل ترم

یعنی فکر کن بیشتر جاسوسی های گوگل از ما و سرمایه گذاری های اینستا و فیس بوک اینا همه ش دنبال تبلیغات هدف مند تر و  کسب درامد بیشتره

بازاریابی ، بازار سازی ، بازار بازی!

اعصابشو ندارم دیگه

حالا یه خورده اومده بودم لذت اسم گذاری محصولات رو باهاتون شریک بشما! رسیدم به مینیمال درون و حنبش ضد سرمایه داری!

حالا شما همون تکه ی اولو بچسبید با جادوی اسامی محصولات حال کنید

بعدا نوشت : من عذر خواهی میکنم ولی گویا واقعا کرمEE  هم وجود داره

مخففEven Efect هست دیگه این رو دست dd زده!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 16:35

سلام
من یه خانواده رو می شناسم پنج تاد ختر پوستشون عالی عالی..
بالاخره یکی شون شد عروس یکی از بستگان ما و راز پوست خوبشون رو که گفت .این بود که مادرشون ن از بچگی بهشون یاد داد شبها شیره انگور و در کمی ماست بریزن و بخورن .پوست سفاف و هالی .نه کرمی نه هیچی

حالا ما فک کنم دیر باشه اقدام کنیم
اما فاز بازار یابیشو داشته باش
کرم معجزه آسای ماست و انگور
یه طرح خوبم بزنی رو جلدش و....
جدی این کارایی که میگن خوبه روتینش ولی کی اعصاب داره با روش های طبیعی و میوه های طبیعی بره جلو
دوست داریم همه ش خلاصه بشه تو یه کرم بزنیم و بی خیال شیم که بابا عصاره ی شیر و عسل ورز های فرانسوی دست چین شده! اینا واقعا نمیخونه تو این باشه

اینکه غذا رو با قابلمه و ماهیتابه نمیارم هم برا من تزئین به حساب میاد. مگه نه؟

عههه کرمه به درد نخورد؟
چه بد:/

والا چی بگم
از نظر من که پیچیدگی ظروف که شامل هر غذا یه بشقاب و یه قاشق و یه کاسه، مال خانواده های سلطنتی بوده که یکی اشپز بوده یکی ظرفشو وگرنه همه ش تو شکم قاطی میشه و نیاز نیس این همه زحمت پای یه شخص واحد بندازیم
با تین تفکر کشیدن غذا از قابلمه و ماهیتابه هم یه مدل زندگی سلطنتی و لوکس حساب میشه
در باب اون کرم هم باید عرض کنم که بخاطر اسمش بود مال من روش نوشته dust defence! محافظ در برابر گرد و خاک و خوب طبیعتا عملکرد dynamic do all رو نداره
ببین چقدر اسم مهمه!
از این به بعد مخفف ها رو هم باید بخونم
چه بسا یه کرم bb خریدم به امید beauty balm ولی کرم bad bou بود

لطافت‌های روح یک خانووم چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 17:07 http://L-R-Y.blogsky.com

همه چی به کنار، مدام عکس گرفتن از غذا چقدر بده :/
مهم سیر شدنه بابا تزیین میخواد چیکار

کیه حرف گوش کنه
ای خانم دیدی کرم dd که به قول خودش داینامیک دو ال بود به درد نخورد

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 14:11 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
میخواستم یه مثال برای ff بگم که دیدم معنیش خیلی جالب نیست

سلام
Flower feel چطوره
مثبت بیاندیشیم

من سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 02:00 http://me2020.blogsky.com

در مورد قسمت دوم پستتون خیلی خیلی موافقم گاهی اون چنان اسیر بازاریابی طرف میشیم و خرید میکنیم و بعد تازه متوجه میشیم چقدر با نیازمون متفاوته...گاهی یادمون میره این وسایل قرار بودن سبب آسایش بیشترمون باشن

هر چی بیشتر داریم یا کیفیت داشته هامون بالا میره هم مطلوبیت نهایی کمتر افزایش پیدا میکنه یه نظریه ی اقتصادیه
یعنی اگه هیچی نداشته باشیم و یه پیکان قراضه بهمون بدن بیشتر خوشحال میشیم تا اینکه مثلا اون پیکان و عوض کنیم پژو بگیریم یا حتی به ماشین لوکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد