افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

تحلیل های طلایی اقتصادی

هر چی سر انگشتی حساب میکنم میبینم این 
 مدت خیلی پول کتاب دادم

فقط الکترونیکی

اونم سعی کردم با تخفیف بخرما!ولی باز زیاد شده

مثلا اپلیکیشن فیدیبو رو دارم که میتونی با نظردهی و ثبت امتیاز به کتابایی که خوندی امیاز جمع کنی و به یه حدی از امتیاز که رسیدی ازش کد تخفیف بسازی

یا اپلیکیشن طاقچه که یه چیزی شبیه کتابخونه عمومی داره به اسم بی نهایت.یه حق عضویت میدی مثلا یک ماهه سه ماه  یک ساله بعد از کتابهای اون استفاده کنی(گفته بودم)

ولی خوب بازم زیاد شده

کتابای جالبی  هم مثل خوندم

فرهنگ فشرده ی چینی انگلیسی برای عشاق (خیلی طولانی بود اسمش )

چند تا داستان از فراری های کره ی شمالی:" روح گریان من"-" دختری با هفت اسم"-"آکواریوم های پیونگ یانگ"-"هزار فرسنگ تا آزادی"

ولی خوب الان هی خودمو سرزنش میکنم میگم پولامو لازم داشتم

حالا با پولشونم نمیشدکار خاصی بکنیا ولی اقتصادگر ریاضتی درونم و البته اقتصاد بیرون ،مدام سرزنشم میکنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد