افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

اندر احوالات خرید اینترنتی

در راستای اجرای استراتژی های اقتصادی به منظور بقادر 
 شرایط حال حاضر ،سعی در کنترل میل خرید داریم.

از آنجایی که در آن روزگاری که اوضاع اقتصادی هم بد نبود چند بار در خرید های اینترنتی نقره داغ شدیم ،گفتم دیگه حالا که وضع و اوضاع خرابه دیگه اشتباه نکنم.

منظورم از نقره داغ شدن ،چند بار خرید اجناسی بود که آن چنان احتیاجی نداشتم در شرایط هیجان خرید و لخ لخ نشستن جلوی باد کولر و تخفیف های کاذب یا شاید هم واقعی بود

چند بار هم قیمت های فضایی نسبت به بازار بود

خلاصه گفتم حالا برای جلوگیری از این اشتباه در این وضعیت اقتصادی حساس لیست خریدم را جمع و جور کردم اولویت بندی کردم از چند تا سایت قیمت گرفتم تلفنی هم از مغازه ارایشی نزدیک خونه امار موجودی اجناس را گرفتم  تا بهترین تصمیم را گرفته باشم گفتم حجم کم هم بگیرم با تاریخ انقضای طولانی با توجه به شرایط کرونایی فعلی صرفه داشته باشه

بعد حالا چی شده

کرم cc  تو اینترنت زدم ۳۰ میل مارک اوریف لیم که دوست میداشتم ۹۵ هزارتومن گفتم که نه حالا کرم cc خیلی ضروری نیس  ولش کن خوبه ها ولی گرونه ها بعدا شاید بگیرم ولی علی الحساب برم یه اسکراب بگیرم یا حداقل قیمت بگیرم ارزون و خوب اگه همین مغازه داره بگیرم

بعد مثل الاغهای گوش دراز دوباره رفتم مغازه با یه کرم dd که تا حالا اسم مارکش بگوشم نخورده بود و فی الواقع اصلا نمیدونستم کرم ddهم وجود داره و چند قلم خوشبختانه ضروری تر برگشتم حالا نکاه میکنم خود کرم شده ۱۹۵ تومن !و کل اقلام دیگر شده ۵۵ تومن

بعد ا اسکرابم نخریدم و دیگههیچی  الاغ دست از پا درازتر برگشتم

بله همون خرید اینترنتی رو انجام میدادم سنگین تر بود

حالا اینقدر از خرید غیر برنامه م هصبانی هستم که نمیتونم حتی دوستش داشته باشم

فکر کنم دفعه بعد اگه از این تحلیل های دقیق کنم بعد میرم با یه کرم zz با مبلغ دو میلیون بر میگردم

همون کورکورانه خرید کنم بهتره

نظرات 3 + ارسال نظر
لطافت‌های روح یک خانووم یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 19:18 http://L-R-Y.blogsky.com

حالا کرمه خوب بود؟

حقیقتا از بس گرون گرفتم ازش استفاده هم نکردم

نگار سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 22:39

آخه مسکل طرز فکر تو نیست که کاملا درست و منطقی بوده. وضع اقتصادی خنده / گریه دار و بی منطق فعلیه.

اون که بعله
ولی جدا از این وضعیت فعلی کلا کنترل خرید بهم حس خوبی میده چون چیزای بی مصرف کمتر دور خودم جمع میکنم

ربولی حسن کور شنبه 28 تیر 1399 ساعت 16:22 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کی میدونه؟ شاید هم از این به بعد همیشه همین مدل جدیدو بگیرین

حالا شاید کرم zz اختراع بشه ولی بعید میدونم ما دو میلیون دستمون بیاد که ازش بخریم
و اصلا دیگه جرات کنیم خرید کنیم چه اینترنتی چه حضوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد