افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

چطور روزهای سخت را پشت سر بگذاریم

فندق از قرنطینه ی خانگی کلافه ست ، ما هم از اون کلافه تر

تا دو نمی خوابه.اما مامان چیزی گفت که امیدوار شدم که این روزا رو راحتتر

بگذرونم

 از مامان پرسیدم باتجربه ای که از بچه داری داری کدوم مقطع از بچه داری راحتتره(این رو مادری میگه که از قرنطینه کلافه س، تا دو شب بیداره، افسردگی گرفته،نه از کار راضی نه از مادری نه از همسری،خلاصه کلا ناراضی)

مامان گفت راحتترین مقطعش همین دوره س

هیچی دیگه الان دارم از راحتیم لذت میبرم

نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 13:25 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بچه هرچقدر بزرگ تر بشه مشکلاتش هم بزرگ تر میشه

نتیجه ی تحقیقات نشون میده زوجهایی که بچه دار نمیشن کمتر از زوجهایی که زود بچه دار شدن احساس بدبختی میکنن
فک کنم چون زوج های نابارور امیدی دارن بالاخره مشکلشون حل بشه ولی بچه دارا هیج راه برگشتی نمیبینن و به سرعت به سمت روزهای سخت و سختتر میتازند

Baran جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 19:28 http://haftaflakblue.blogsky.com/

قربون مامان گل تون
امید که فندق جون ساعت ده شب بخواب.البته اگه ده شب بخوابِ،دور ور شیش نیم صبحشنگول بیدار میشهپسرهای دختر عموی من،ساعت ۴نیم صبح میخابن،یکی سه ساله اس،یکی ده ماهه.خان عموم تعریف میکرد،خوابیده بودم،جفت شون پریدم رو سرم.اونقدر که خان عمو ترسید،بیمارستان بستری شد
سلام

فدای شما بشم
الان نگاه کردم دیدم چی نوشتم
قشنگ مشخصه مغزم قاطیه
جمله ها نصفه و نیمه بی فعل و..‌
اره موافقم الان برنامه شو کردیم خواب زودهنگام شبانه منهای چرت بعد از ظهر
خوبه اینطوری شبا به کار و بارنون میرسیم فقط ظهرا به زور خودمونو نگه میداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد