افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

هیچگس به فکر من نیست

ها ؟ چیه فکر کردین هیچ کس به فکر ما نیست؟ امرور از دانشگاه زنگ زدن
 احوالاتمون رو پرسیدن البته احوالات سر کار بودن یا نبودنمون رو پرسیدن

نه خودمونو

به هر حال پرسیدن دیگه

گفت شاغلین

گفتم بله و در دل گفتم که ای کاش نبودم

گفتن مرتبطه کارتون

گفتم تقریبا (اسما که همه چی مرتبطه ولی واقعا کی به کیه؟ دانشگاه چی میخوندیم اینجا چه میکنیم؟)

آخرشم گفت خیلی ممنون خانم مهندس

حقیقتا اصلا از عنوان خانوم مهندس خوشم نمیاد

چه بسا که بدم هم میاد

اخ اخ اخ

بقیه رو نمیدونم ولی به نظرم وقتی میری سر کار دیگه اسم دکتر/ مهندس خیلی برات بی مزه ست

یعنی چی خوب ،داری کارتو میکنی دیگه،مهندس مهندس چه معنی میده

خلاصه که مکالمه ی خوبی بود یعنی برای ما که در روز مرگی های خود غرقه ایم هیجان انگیز بود

ملتفت هستین چی گفتم؟ هیجان انگیز! فکر کن دیگه وضع و اوضاع چطوریه که به این مکالمه ی سه سوالی میگم هیجان انگیز

ایمها به کنار .دارم کتاب میخونم

کتاب دوست داشتم در ایام نوجوانی هم زیاد میخوندم یه مدت نخوندم.الان اگه وقت کنم و پول داشته باشم (که البته دومی مهمتره )میخونم..قبلا ها خیلی نگاه خوبی نسبت به کتاب غیر کاغذی نداشتم الان اینطوری نیستم یه خورده به خاطر پولش یه خورده هم به خاطر سهل الوصول بودنش(ایندفعه اولیش مهمتره ) خلاصه کتاب بخونید از کتاب لذت ببرید.

از تخفیف های اپلیکیشن ها استفاده کنید

کتابی هم که تو پست قبلی نوشتم افشای واتیکان-پول، جنایت،مافیا- بود از پل ویلیامز بود که فیدیبو رایگانش کرده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
seventhsky دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 17:58 https://seventhsky.blogsky.com

کتاب خیلی عالیه
من بیشتر کتاب از اینترنت دانلود میکنم میخونم
دیگه کتاب کاغذی خیلی گرون شده!
ای کاش کتاب های خوبی را که خوندی و میخونی را در یک پست بنویسی و معرفی کنی و دائما همان پست را آپدیت کنی

پس معضل گرونی کتاب کاغذی همگانی شده
ولی خوب فقط باکتاب کاغذی میشه تو اینستا پز فرهیختگی داد
حقیقتا یه مدتی اینقد دغدغه ی مالی و کاری داشتم که کتاب خوندن یه کار فانتزی حساب میشد ولی خوب میشه یه کاری کرد میشه یه چیزی خوند حتی کم
پیشنهاد خوبیه شایدم بکنمش پست ثابت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد