افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

ساپورت، ورزش و سالاد؛ روزمرگی‌های مقدس زن ایده ئال

"همۀ ما زن ایدئال را می‌شناسیم، صدها نسخه از آن را در اینستاگرام دیده‌ایم: زیبا، باریک، درخشان و در حال لذت‌بردن از تعطیلاتی ابدی. او نه مثل ما روزی ۱۲ ساعت کار می‌کند، نه نگران چاقی و چروک‌های دور چشمش است. انگار زمان برای او متوقف شده است، نه پیر می‌شود، نه فقیر و فرسوده و خسته. او مثل ما نیست و ما این را خوب می‌دانیم، اما سوال این است که  

 چرا هنوز تحسینش می‌کنیم؟ چرا نمی‌توانیم فراموشش کنیم"

سر تیتر یه مقاله درترجمان با همین عنوان است

متنش سنگینه

من هنوز هضمش نکردم

در واقع هنوز نتونستم درست بخونمش

اما همین اولش خودش یه متن کامله برام

او مثل ما نیست

ما هم "او " نیستیم

اما چرا نمیتونیم فراموشش کنیم

لینک مقاله

نظرات 1 + ارسال نظر
seventhsky شنبه 7 دی 1398 ساعت 18:13 http://seventhsky.blogsky.com

از نظر من اینجوری بیشتر دیده میشه:ساپورت،عمل، دارو، به ظاهر سالاد!
اینجوری بهتر نیست؟
فکر میکنم یکسال قبل اومده بودم وبلاگتون بعد باز هم میخواستم بیام ولی فکر میکردم شما وبلاگتون را پاک کردید!
آخر یه نظر گذاشته بودید زیر یکی از پست ها ولی آدرس وبلاگتون را اشتباه تایپ کرده بودید و من فکر میکردم که وبلاگ را پاک کردید، مدام هم از روی همون لینک که در نظرتون ثبت شده بود کلیک میکردم ببینم دوباره وبلاگ را راه انداختید یاه نه! تا اینکه آخرین بار چند روز پیش روی یکی از نظرات قدیمی تر که زیر یک پست دیگه تو وبلاگم گذاشته بودید کلیک کردم روی لینک وبلاگتون که بالا اومد! بعد لینکها را مقایسه کردم دیدم که ...!
http://ofog1395.blogsky.com

خوش امد مجدد هم به خودم هم به شما
ممنون که گفتین
ولی الان منم این مشکل رو با وبلاگ شما دارم الان روش کلیک میکنم میزنه یافت نشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد