افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

هورا

بهنظر میاد با موفقیت به اغوش گرم اینترنت برگشتیم

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 16:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خیلی خوش برگشتین و
دلمون برای شما و
فندق تنگ شده بودایشلا که تمرین سعود به یخچال شون رو ترک نکردن

صعود به ارتفاعات خطرناک تر رو مد نظر قرار دادن مثلا صندلی و فراتر از صندلی

حمیدرضا چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 15:58 https://havaeji.blogspot.com/2019/12/blog-post_4.html

سلام.

افق عزیز شما کدام شهر هستید؟ کمی دیر وصل شده برای شما. البته هنوز هم برخی شهرها اینترنت ندارند.

با وصل شدن اینترنت، نمی دانستم خوشحال باشم یا ناراحت.

ها ها ما بچه های خوبی بودیم اینترنتمون وصل بود ولی خودم خبر نداشتم
من از جنبه ی مثبت سعی کردم نگاش کنم که بدون واتس اپ سرچ در گوگل چطور ادمی هستم؟
ادرس چند تا سایتی دوست دارم تو ذهنم هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد