افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

یه خورده دیر

یه خورده دیره ولی من تازه فهمیدم چقد اشکالای شخصیتی دارم و داشتم که سالها به جای اینکه  

 دنبال فهمیدنشون و رفعشون باشم فرافکنی کردم و هی غر زدم و به بقیه حوالشون کردم.

نتیجه ش این شد که سالها نفهمیدم مشکل از خودم هست تا الان که دیگه تغییر دادن خودم سخته و اون فرصتای نوجوونی مو ندارم

درسته غر نزدن خیلی نتونسته منو تغییر بده ولی یه خورده بهم زمان داد که بفهمم بله مشکل خودم هستم

بی نظمم یا تنبلم که مثلا ساعت ده می افتم دنبال یه کار و میخورم به گرما و شر و شر عرق میریزم 

بی نظمم که بعضی کارام پیچ و تاب خورده 

به فکر سلامتی خودم نبودم و بی مبالات بودم که مثلا خیلی به گوشی و صفحه لب تاب برای فیلم. خیره شدم وچشمم درد گرفته و افتادم دنبال چشم پزشک

و غیره غیره

فقط افسوس که الان سنم بالا ست برای تغییر ( هر چند تلاشم رو هم میکنم و دنبال بهبود هستم )

کاش نوجوون ها اینو  دریابن

درسته خیلی چیزا اشکال داشت و داره دنیا منو نمیفهمید و نمی فهمه ولی کاش من به جای متمرکز شدن رو اونا رو خودم متمرکز میشدم منم خالی از اشکال نبودم خودم که میتونستم خودمو درک کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد