افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

من هنوز در حال بهبودم !

من هنوز که هنوزه همون تنبلک دو سال پیشم! چرا   عوض نمیشم؟

البته کمتر غر میزنم

ولی دوباره دارم فست فود و نوشابه میخورم

صرفه جویی در مصرف آب هم فعلا تغییری با قبل نداشته!

یه ذره فقط بهتر شدم

باز جای امیدواری هست

نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیم فیروزه پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 17:28 https://yalghooz.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری

ممنون

سلام

ببین من فکر می کنم میشه خیلی از غذاهای بیرون رو توی خونه هم درست کرد.

کم چرب و سالم تر.

خب من که نمی تونم نوشابه اصلا نخورم. اما کم می خورم.

مواد قندی و پر چرب رو خیلی باید با دقت بیشتری مصرف کرد.

از شعارهای گیاه خوارها و طرفداران (مثلا) محیط زیست خوشم نمیاد.

سلام
متاسفانه قسمتی از لذت فست فود اینه که از بیرون بگیری بخوریش
اخ امان از نوشابه
من رکورد پنج سال بدون نوشابه رو در کارنامه م دارم کاش بتونم برگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد