افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود ادامه

داشتم از ناکامی های خود در پس اسمهای ایگل و نمو و آهو میگفتم  

 یه وقتی لازم هست وقت بذارم ببینم من واقعا با این خصوصیت راحت هستم یا نه

مثلا من میبینم که یکی خیلی در شبکه عای اجتماعی فعال هست و فالوئر داره و عکساش کلی للیک میخوره و انگار خیلی اجتماعی هست

بله از دور جذاب هست برای من و من مدام از خودم باید بپرسم چرا من اینا رو نداشته باشم

اما وقتی خودم رو زیر و رو میکنم میبینم من از اشتراک این همه اطلاعات با بقیه چه به شکل متن چه تصویر راحت نیستم و در خلوت خودم راحتترم خوب طبیعی هست که پیج من کمتر شلوغ باشه کمتر با کسی بپلکم اصلا اجازه ی دسترسی به شخص غیر از اشناهام رو ندم پس  لازم نیست خودم رو بکشم و کلاس افزایش فالوئر برم

این دورنمایی که برای خودم ترسیم کردم ، این لباسی که برای خودم انتخاب کردم فقط پشت ویترین قشنگه

اگر به تن کنم معذب میشم

پس خودم رو شکنجه نکنم

سعی کنم بهتر بشم اما هر صفتی که از دور به نظر جذاب میاد،برای من قشنگ نیس

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 11:29

سلام بانو
چرا؟وبلاگ شما؟صفحاتش سیاهه؟هیچی خونده نمیشه
تنها جمله ای که میشه خوند اینه که؛
"چطور جذاب باشم افق بهبود"

شگفتا
خودم که به این مشکل نخوردم
ممنون که اطلاع دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد