افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود سال ٩٧ به ٩٨

دارم تو ذهنم خیلی کلی امسالم رو مرور میکنم ،به اسم و هدف وبلاگم فکر میکنم و اینکه چقدر جلو رفتم

  ولی حقیقتا اینقد امسال برام رو دور تند گذشت که نمیدونم بگم اصلا چطوری گذشت

قرار بود خودم رو بهتر و بهتر کنم 

عادتای خوب درست کنم

عادتای بدم رو ترک کنم

ولی احساس میکنم یه خورده پیر شدم برای تغییر :-(

و بهار جوانی ام گذشته و پتانسیل تغییر کردنم کم شده !!!

البته هنوز نا امید نیستم

بزرگترین دستاورد امسالم سر کار رفتن بود که البته مصادف شدنش با تولد فندق و جو سنگین کارم واین فشار اقتصادی خودش یه مصبیت دیگه بود ولی خوب خدا رو شکر

باید سال دیگه یه خورده رو نظم کار کنم

و دنبال ارتقا روابط  اجتماعی باشم

دمیا و روزگار اگه سخت اگه تلخ اگه ازاردهنده ما هنوز خودمون رو داریم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 23:40 http://seventhsky.blogsky.com

تا حالا رفتی تو یه وبلاگ بعد به خودت بگی عه این همون وبلاگ است که قبلا خونده بودم
الان برای من اینجوری بود! قبلا وبلاگ شما را خوانده بودم ولی یادم نیست که نظر دادم یه نه! چون پارسال خونده بودم وبلاگ شما را.
http://ofogh1395.blogsky.com/1396/05/16/post-34/%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%B4%D9%82%D8%8C%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82
این پست و چند پست دیگر در مورد کار پیدا کردنتان را خوانده بودم
الان مثل اینکه بچه دار شدید و چند قدم به افق آرزوهایتان نزدیک تر شده اید.
انشاءالله که خدا برا شما حفظش کنه
کار جدید هم مبارک باشه، امیدوارم کار خوبی باشه

خوش امد مجدد
الان که از کارم کلافه شدم باید چند بار بشینم خاطرات در به در دنبال کار گشتنم رو بخونم
مرسی که یاد اوری کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد