افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

وقتی روزها را خاص میکنیم ...

چند وقتی ست که روزهای مثل مادر یا روز پدر را در  سکوت رسانه های اجتماعی ام به سر می برم،نه عکسی نه نوشته ای نه واکنشی

مدام تصویر دوستانی که عزیزشان را از دست داده اند جلوی چشمم می اید،روزهای بی مادر مینا و بی تابی هایش

.گلایه ی ف از روزگار بی پدر از اینکه روز پدر  را به که تبریک بگویم؟. یامادرانی که جگر گوشه ای از دست داده بودند

و امسال و پارسال ،روز مادر ،به طور ویژه به یاد مادرانی که مادر نشدند بودم

انهایی در انتظار تپیدن صدای قلب نوزادی در وجودشان روزها را به سر اوردند و هر روز قلب حودشان از صبر و غم همزمان وسیعتر و کوچکتر شد.قلبی وسیعتر آکنده از غمی وسیعتر از ان.

شاید به چشم ما مادر نشدند اما هزاران بار در رویاهاشان هزار ان سال مادری کردند. به نظر من که هر روز انتظارشان ،هزار سال مادری ست.وقتی مادر شدن  را با همه ی وجود خواسته باشی شدیدتر از هر کسی که واقعا مادر است ، مادری.حتی اگر قلبی نزند و نوزادی نیاید و کودکی تو را صدا نزند "مادر"

خلاصه وقتی این روزهای را خاص میکنیم یاد این ادماهای خاص هم باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
م چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 17:53 http://l-r-y.blogsky.com

چه کار و طرز فکر قشنگی

ممنون
اما باز بعضی وقتا حس میکنم چقدر بی احساسم
همه لبریز از شوق و من انگار در اجتماع انها زندگی نمیکنم و مناسبت هایشان برایم مهم نیست

Ù… شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 05:55 http://maryamaneh2.blogsky.com

برای من که سالها حسرت مادر شدن داشتم و روز مادر تلخ ترین روز زندگیم بود این را با همه وجودم درک میکنم

روزهای شیرین هم توی سال هست
شاید توی سالهای شما بیشتر از سالهای بقیه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد