افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

چطور اخلاق همسرم /فرد موردعلاقه ام رو تغییر بدم

احتمالا پیش اومده براتون که یه رفتاری از طرف مقابلتون خیلی رو اعصباتون هست،اگر در عالم رفاقت و دوستی و نامزدی   هستین میگین خوب این همه صفت خوب ،فعلا با هم بریم سر خونه و زندگی بعد اصلاحش کنم .خوب بعدا میاد و میگید خوب چطوری اصلاحش کنم
عرضم به حضورتون تجربیات شخصی خودم رو میگم شاید عمومیت نداشته باشه ولی شایدم مفید باشه
اگه پست ثابت وبلاگم رو خونده باشید میدونید که اصلا من این وبلاگ برا همین زدم که اصلاح بشم،عادتای بدم رو بذارم کنار و عادتای خوبم رو بهتر و بیشتر کنم
من که خودم تصمیم گرفتم عوض بشم ،در کار اصلاح خودم موندم،با یه فشار محیطی یا روانی کوچیک وا دادم،دیگه وای به حال بقیه که بخوان با انگیزه بیرونی و به خاطر دیگران عوض بشن،نه اینکه من نخواستم من حتی به خاطر خانواده ،همسر،مادر شدنم ..با انگیزه های قوی خواستم عوض شم اما نشد
حالا دیگه شما خود دانید!
نظرات 1 + ارسال نظر
aryoo چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 13:31 http://aryoo7030.blogfa.com

سلام لطفا این مطلب رو با دقت بخوانید
همه ما روزانه به شارژ موبایل و اینترنت همراه و پرداخت قبض نیاز داریم و سامانه های زیادی مثل آپ و هفت هشتاد و ...به ما پیشنهاد میشه....جالبه بدونین وجود بیش از 40 میلیون سیم کارت اعتباری گردش مالی و سود بیشتر از 500 میلیارد تومان در سال ایجاد کرده....اما اسامانه هفتادسی ساخته دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف اومده که علاوه بر پرداخت تراکنش هاتون باهاش کسب درآمد هم بکنبد....
کسب درآمد با اپلیکیشن هفتادسی قانونیه اما باید صبور باشین....
بنده خودم هم ابتدا زیاد به هفتادسی اهمیت نمیدادم اما الان که از قانونی بودنش مطمئنم دارم ازش استفاده میکنم
لطفا مطالب وبلاگ ما رو برای آشنایی بیشتر مطالعه بفرمایید
aryoo7030.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد