افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

تلاش برای بقا

اون قدیم ها که باردار بودم !!!(انگار سه قرن پیش بوده!) مدام میگفتم نمیخوام بچه ی پاستوریزه و ترسو داشته باشم اما  

الان شک دارم ازاد گذاشتن بچه ها چقدر مجاز است؟ تا چند بار میشه سرشون بخوره به سنگ و هنوز مغزشون سرجاش باشه؟من دارم تند میرم فک کنم، اول باید بچه ها رو زنده نگه داشت بعد آزاد گذاشت

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 12:11 http://maryamaneh2.blogsky.com

سلام.
خوندن ی رشته دیگه من دارم توی سی و شش سالگی امتحانش میکنم . و در حالیکه مادر دوتا بچه هستم که مدام نگران درس نخوندن منن و از من مراقبت میکنند. و حتی ممکنه به چهارده سال سابقه کار دولتی هم پشت پا بزنم. اگر ادعا میکنم باید طوری زندگی کنم که دوست دارم

بچه ها انگار یک فرشته همیشه همراهشونه. خدا نگهدارشونه

خدا کنه فرشته اضافه کاری هم بکنه جای کم کاری های ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد