افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

حال ما خوب است اما تو باور نکن

این روزها همه احوالات من و فندق رو می پرسن،من هم 

 لبخندی میزنم و میگویم خوبیم،بذار خودمونو کور کنیم ،چی میشه مگه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 21:29 http://haftaflakblue.blogsky.com/

من قلبا بیادشما هستم وبراتون دعا میکنم،..ازصمیم قلبم آرزومندم.
آرزومندِ تندرستی و خوشی و شادی ،..برای شما ونی نی جانخدایا خودت مراقب دوست عزیز دلم و نی نی تویِ دلش باش
ممنون از تشکر شما،..:مامان افق جان

ماشاءالله،...به شما ودل بزرگ و صبورتانخدا صابرین را دوست میدارد،مامان افق صبور و صابر عزیز دل،...
من براتون آیةالکرسی می خونم،..
الهی چشم برهم زدن بگذره ،...مامان افق ، فندق جان به بغل برامون پست بزارهازخوشی و شادی و سلامتی و ،..بنویسه و ،...خدایا شکرت،الهی شکرت،..

واقعا جز تشکر نمیدونم چی بگم که جبران محبت شما باشه
بازم ممنون

Baran چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 19:25 http://haftaflakblue.blogsky.com/

پناه می بریم به خودِ ارحم الراحمینش،سلامتی نی نی و شما رو ارمغان می ستانیم و زجان سجده می کنیم
خدایا دستم به دامانت،...حافظ ونگهدار مامان افق و نی نی باش

منم همین ذکر و تکرار میکنم
کاش زودتر بگذرد
هزار بار سپاس از همراهیت و دلگرمیت
من حتی به مادر یا آقای همسر نگفتم،اینجا گفتم و شما هر دفعه برام آرزوی خوب میکنی یه خورده بار دلم رو سبک میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد