افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کوههای بلند

فیلم "اورست" رو دیدین؟داستان صعود دو گروه کوهنوردی به قله ی اورست هست. 

من جریان فیلم رو تعریف نمیکنم که اگر خواستین ببینیدش داستان لو نرفته باشد.

حرفم کلا درباره ی فلسفه ی صعود است.اینکه یک قله ای وجود دارد که بلندترین قله ی دنیاست و اینقدر ارتفاعش زیاد است که اکسیژن کافی برای  نفس کشیدن وجود ندارد آیا دلیل کافی ست که ادم کوله پشتی اش را ببندد و برود انجا که بگوید من آمدم؟چرا؟ قبل ترها که از هر چهار نفر ،یکی در راه فتح این ترکیب سنگ و یخ جانش را از دست میداد.من که درک نمیکنم چرا باید ارزش جان ادم را داشته باشد.حالا باز این بماند.من با قسمت پرغصه اش سخت تر کنار می ایم.

به نظرم قسمت پرغصه ی ماجرا وقتی ست که در قالب تیم های کوهنوردی میروند و ان بالاها یکی کم بیاره ،یا اکسیژنش تمام شود و تو به عنوان همراه و هم گروهی ات ببینی اش ،اما کاری نتوانی برایش انجام بدهی،حتی نتوانی کنارش بمانی،حتی جسدش را بیاوری،خیلی سخت است.

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 09:33 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درک تون میکنم،عزیز دلم

ممنون از همراهیت
واقعا ممنون

Baran سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 22:03 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اینا بیخودی آدمو نگران میکنن،...مرکزسونویی که رفتین معتبرهست؟جای دیگه تکرارش کنید،...
مثلا اینجا هرکجا برن یک عیب ایرادی میگیرن،...ولی وقتی میگن،دکتر فاضل پور سونو کرده و،...دیگه رد خورنداره.بیخودی آشنامون کلی استرس داشت،..بعد رفت پیش ایشون،..گفت ،اصلا موشکلی نیست،...مانیتوربرگردوند سمت آشنامون،..گفت این قلبش.این نخاش.این جمجمه اش،...الی ماشاءالله،..دونه دونه باحوصله بهشون توضیح گفت،...
نگران نباشید ومثل همیشه توکل کنید عزیز دلم
خدایا مراقب مامان افق و نازنین نی نی جان باش

واقعا از سونو رفتن و دکتر رفتن و هر روز نگران یه چیزی بودن خسته شدم
دلم میخواست میتونستم واقعا چشم و گوشمو ببندم و ببینم همه چی تموم شده

Baran سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 21:06 http://haftaflakblue.blogsky.com/

زنده سلامت بمانی عزیز دلم
الحمداله،..بدنیستم.شکر.ممنون از احوال پرسی شما
نی نی وول میزنه،...

نی نی سرخوشانه میچرخه فقط منم که با دنیا قهر کردم تا این طوفان فروکش کنه

Baran جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 15:54 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلامممم
خوبین بانو
نه.من ندیدم
...

سلام
مرسی
خدا رو شکر زنده ایم هنوز . شما چطوری؟
همین الان شبکه سه داشت نشونش میداد.دیر شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد