افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

جرم مادری

جایی گفتم به نظر می اید در نظر یک کارفرما یک خانم متاهل مشابه کسی با جرم قتل غیر عمد و یک خانم متاهل باردار مشابه کسی با جرم قتل عمد است اما اشتباه میکردم. 

 به نظر میرسد جرم مادری نابخشودنی تر از قتل عمد باشد.در این نگاه فردی که کسی را می کشد و به یک زندگی پایان میبخشد به مراتب  مقبول تر است از کسی که ست که حامل حیات جدیدی ست میخواهد فردی را زنده به این دنیا بیاورد.شوخی نمیکنم.

دلم سخت گرفته.کاش دنیا کمی مهربانتر بود.

فردا قراره برم کاریابی،با همه ی شرایطی که قبول کردم و حتی کار رایگان حتی درصورت نیاز پرداخت بیمه از طرف خودم هنوز هیچ کورسویی تابانده نشده.

امروز باخبرشدم که مریم  (از همکلاسی های دبیرستان) هم گویا شنا کرده و رفته آن طرف آب دیگر از جداییشان غصه نمیخورم و بهشان نمیگویم کاش زودی برگردند که با هم جایی  از کشورمان را بسازیم.بمانید و خوشحال باشید.هرگز برنگردید.به شیده ،به نسیبه، به هیوا ،همه ی کسانی که روز خداحافظی شان گریه کردم. بمانید،اینجا همه چیز به نحو احسن ساخته شده دیگر احتیاجی به ساختن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد