افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

بچه یا کار

اوضاع کار و زندگی در این جای دور دور که خیلی به هم میپیچد (که زیاد هم پیش می اید)میگویم کجا گیر کردم من که حاضر بودم تا این شهر دور بیایم برنامه ریزی اش را هم کرده بودم سختی هایش را هم گفته بودم  چی شد که اوضاع این همه به هم پیچید ؟ 

 آیا به خاطر نی نی نیست؟ ما که داشتیم راهمات را در جست و جوی کار طی میکردیم نی نی وسط راه ما سبز شد

بعنی نی نی کار ما را خراب کرد؟

نه اتفاقا به نظرم از برکت نی نی کار برای ما جور شد 

فندق خوش قدم من کار برایم اورد در ان روزهایی که از بیکاری به ستوه امده بودم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 12:15 http://l-r-y.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد