افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

چی بخورم؟

الان رفتم تو فاز تصمیم گیری مهم و تلخ! 

 اینکه چی بخورم؟غم و غصه یا فست فود؟چی کار کنم؟

دارم کلافه میشم.دارم میرم تو فکر همون باقالی فروشی.یا ادامه تحصیل الکی !قبلا ها از آن عشق علم ها بودم،آنها که میخواهند جلو و جلوتر بروند و مقاطع تحصیلی را دو تا یکی کنم و در بحر شیرین علم غرق شوم.اما حالا بریده ام.

میخواهم مادر خوب و خوشحال و شادی باشم.میخواهم آدم خوبی باشم.هر روز دوز "میخواهم" هایم کم و کمتر میشود و تهی تر از قبل میشوم. در خانه به در و دیوارها خیره میشوم.هر کار مثلا مفرحی مثل کلاس و دَدَر دودور رفتن هم برایم با این سوال همراه است که آخرش چه؟بگذار موقتا فست فودی بخورم و از غم و غصه درآیم!

آه امان از این روزگار.قبل از زایمان اینطوریم،بعد از فندق چطوری میشم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد