افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

ریاضیات بارداری

x یا y واقعا فرقی میکند؟ 

 دختر یا پسر شدن صرف نظر از همه ی حقایق علمی پزشکی و زیستی برای من مثل یک دستگاه دو مجهولی x , y بود. میگفتم فرقی نمیکند بالاخره حل میشود حالا یا x اول پیدا میشود یا y . این دو تا فقط دو تا حرف هستن برای توصیف چیزی که نمیدانیم.حتی حالا که کشف شده میگویم چرا هنوز احساساتم تغییر نکرده.آخه مامان هم اینقدر خشک ؟

منم باید مثل همه ابراز احساسات کنم؟

بی خیال بابا

من با معادله ی حل شده ام خوشم.

                                                                                                                                                                                                     


                                                                              

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشت چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 12:00

خوش به حالت که برات فرق نمی کنه ولی برای من فرق میکرد نمی دانم چرا ولی دوست داشتم فرزندم پسر باشد و از اینکه پسر شد خوشحال شدم ولی اگر مادرم هم همانند من فکر میکرد آیا من به دنیا آمده بودم؟
مادرم از خدا دو دختر بعد از دوپسرش خواسته بود و من دومینش بودم و چارمین فرزندش ای کاش منهم همانند مادرم میتوانستم داشتن دختر را موهبتی بدانم شاید چون برادر کوچکترم را به من ترجیح داده بودند همیشه آرزوی پسر بودن داشتم.شایدم چون وقتی دایی دخترک زیبایش را حلوا حلوا میکرد و از مادرم میشنیدم که فرزندش دختر است و حلوا حلوا میکند اگر پسر بود چه میکرد؟. من در ناخود آگاهم گفته ام حتما پسر یه چیز دیگه است خداوند فرزند صالح عطا کند اعم از دختر و پسر بطوریکه نور چشمانت باشد فرق نمیکند چه باشد

ممنون از ارزوی خوبت
نمیدونم چی بگم ،بعضی وقتا فک میکنم یعنی یعنی اینکه نی نی ما چی بشه (کلا خلق و خو و ذاتش) مثل همین جنسیتش حاصل یه آزمایش تصادفی بین هزار تا ژن هست؟و من چقد میتونم با این واقعیت کنار بیام که هر چی شد همونطوری بپذیرمش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد