افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

حسود هرگز نیاسود ٢

از نتایج حسادت و شک به احوالات دو گرم اضافه وزن که از ماست یا فندق کوچولو این می باشد که گویا ما دیگر وزنی اضافه ننموده ایم. بهله

خدایا این مادران حسود را به راه راست هدایت بفرما

الهی امین  البته ما تلاشهایمان در راستای سلامتی هر دومان میباشد اما هر از گاهی شک میکنم نکند دارم زیاده روی میکنم و برای جیک سانتی متر فندق اینقدر شکم هنوز زود است که  رشد کرده باشد.به طوری که با بعضی شلوارهایمان باید خداحافظی کنیم.

البته از حق نگذریم فندق کوچولو جدا از رشد خودش با افزایش فوق گرسنگی خیلی کمک فرمودند هرچند بعضا در مواقع عجیب غریب،مثلا نیمه شبی که مهمانهای متعدد در اقصی نقاط منزل پراکنده به خواب فرو رفته اند.و خودم هم از فرط خستگی حوصله ی تکان خوردن هم نداشتم و نقطه ی غم انگیزتر انکه ساعت ٢نصفه شب به هر تقلایی دنبال غذا رفتم هر چه میخوردم سیری نمی پذیرفتم و تا خواب از تک تک مژگانم پرواز نکرد دست برنداشت.

ناگفته نماندبعضا هم برعکس عمل میکرد  که با یک حرکت خفقان اور محتویات تمام تلاشهای افزایش وزنمان را برمیگرداند طوری که از ترس تا چند ساعت یا تا روز بعدش به شکل نوک گنجشکی غذا میخوردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 14:36 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بخصوص توی ماههای اول امکان اضافه نشدن وزن تا حد مورد انتظار وجود داره
انشاءالله که مورد خاصی نیست

سلام
اینقدر نگرانی های حادتر هر روز از یک جایی سر در می اورند(یا خودم دنبالشان میگردم)که چند گرم کم یا زیاد وزن شده دغدغه ی یکی مانده به آخری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد