افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

شورش

حکایت من و یادداشت دکتر رجبی درباره ی ترک عادات در شرایط استرس زا داره به جاهای جالبی میرسه

  تازگی ها فکر میکنم تو شرایط استرس زا انگار میخوام کلا شورش کنم میگم در این شرایط خیلی سخت بیام یه تصمیم خیلی خفن در مورد یکی از عادتای خیلی سرسختم بگیرم .اگر دنیا باهام لج شده من بیشتر باهاش لج کنم و خیلی بهتر بشم.جدا یه پتانسیل خفن به حساب میاد.یه حس خشم خوب

بی ربط نوشت:در شرایط فوق العاده پر استرسی هستم ففط امیدوارم که سکته نزنم.دعا کنید.

همیشه عادت دارم به خودم بگم روزای سخت میگذرن ،ادما سخت میمونن اما سخت تا پراسترس فرق میکنه.نمیدونم چطور بگذرونمشون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد