افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

آشغال خوری

احساس سیری ناپذیری بهم دست داده بود.هر چند میدونستم که زیاده خواهی هست و هنوز گنجایش معده م اینقد زیاد نشده که یه پرس غذا رو کامل بخورم ولی یه پرس جوجه کباب سفارش دادم همزمان هم زدم تلویزیون شبکه افق.  یه مستندی نشون میداد در مورد زباله گردی و زباله خوری در امریکا هیچی دیگه اشتهام چی بود که دیگه کورتر هم شد.ولی صرف نظر از اینا مستند جالبی بود.

 حالا بیخیال اینکه چرا زباله خوری تو امریکا و یعنی میخواین بگین امریکا خیلی بدبخته ،واقعا چقدر که ما مواد غذایی رو هدر میدیم چه به عنوان مصرف کننده چه در طول زنجیره ی تامین به عنوان تولیدکننده یا توزیع کننده.
واقعیت اینکه ما هزینه ی مصرف منابع طبیعی برای تولید (اون هم مصرف به طور بی رویه )رو حساب نمیکنیم همین باعث میشه که کاملا با خیال اسوده مشغول اسراف باشیم.
این سایت مستندش هست
کلا مستندای شبکه ی افق رو دوست دارم(به خاطر اسمش نیستاااا).ولی خوب چلوجوجه ی مذکور از دو طرف مستند و فکر اقتصادی بعدش کوفتم شد.این بیرون برا چطوری جوجه رو اینقد وسوسه برانگیز درست میکنن؟شما میدونید به ما هم بگید.
یه سوال فنی فرق دلستر با نوشابه چیه؟دارم میترسم نکنه این افتخار سه ماه بدون نوشابه با خوردن چندبار دلستر به هدر رفته باشه.
من کماکان دارم درراستای کاهش مصرف برق تلاش میکنم ولی وزیر نیرو انگار خیلی راضی نیست.
نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 23:24 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
نوش جان

من چطور غذا نوش جان کنم در حالی که عده ای تو امریکا تو زباله ها دنبال غذا میگردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد