افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

دیوانه شدم

میخوام یه کاری رو انجام بدم.ولی فکر میکنم عقلمو از دست دادم.تو شوکم.استرس دارم.قاطی 
 دارم.نمیتونم رو چیزی تمرکز کنم.

میگم مردم همینطوری عقلشونو از دست میدن دیگه.

واقعا احساس میکنم آخرش سر از تیمارستان در بیارم‌

آخه فندق رو چی کار کنم.

من که میخواستم خوب باشم مادر خوبی

نه حتی نمیتونم بگم به خاطر کرونا ست.

البته اونم بی تاثیر نبود.

خدا خدا میکنم کارم رو از دست ندم.

آخه اونا با دیدن من و پرت و پلا و هذیون گفتن هام منو مسخره میکنن

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 9 مهر 1400 ساعت 00:20

سلام افق جان
خوب هستید؟
هی میرم میام میگم نکنه از دست کامنتهای من خسته شدید که دیگه پست نمی ذارید

سلام علیکم
نه دوست عزیز
یه خورده با خودم کلنجار میرفتم
از نوسان حال و احوال خودم شرمنده م

خانم مهندس پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 18:39 https://msengineer.blogsky.com

حال روحیه ی بهم ریخته بی تاثیر از کرونا نیست حتی میشه گفت ناشی از کروناست
خیلی از نزدیکان من توی این دوسال بیماری های روحی شدیدی در اثر کرونا پیدا کردن و با مصرف دارو خیلی بهتر شدن
نگران نباش و دنبال درمان باش. اگه میتونی خودت اگه نه متخصص
هر چیزی راهی داره دوست خوبم نا امید نباش

ممنون مامان مهندس
به نظرم شاید بیشتر از خود بیماری دوره ی قرنطینه و دوری از بقیه ی آدما آسیب زننده س

مهتاب شنبه 3 مهر 1400 ساعت 19:20

سلام
الویت سلامتی شما و فندقه به نظرم وقتی روح و روانت پیش فندق هست معلومه که در جایی دیگه اسایش نداری ..
با این شرایطی که وصفش رو کردید مثل اینکه کار در حاشیه باید باشه فعلا ..
ولی با این حال باور کن نباید اینقدر به خودت سخت بگیری .دنیا می اد و می ره سختی هم فراوان هست و ولی نباید با فشار فکری خودمون رو ببازیم..

سلام به روی ماهت
منم بعضی وقتا از خودم میپرسم یعنی اینقدر ضعیفی که با یه مریضی اینطوری روح و روانت از هم میپاشه؟
اما شاید اون مریضی خیلی چیز عجیبی هست
کرونایی که ما رو از اجتماع دور میکنه بله فیل اجتماعی رو :-)))) هم از پا میندازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد