افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

از لحاظ روحی بهترم

فکر میکنم میتونم روبه جلو برم.از لحاظ روحی بهترم.البته همه ی اینا به خاطر کرونا نبود.ولی 
 یه سوخت حسابی برای شعله ور کردن همه ی مشکلاتی بود که قبلا داشتم بود.

شاید کرونا یه سکوی پرش برای من بشه

احساس میکنم آزادم

میخوام رو به جلو برم و هر چی از گذشته هم بوده جبرانش کنم.

شاید برم دکتر و دوباره دارو بگیرم و شروع کنم به مصرف تا کامل خوب بشم.

میخوام مامان خوبی برای فندق بشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق جمعه 2 مهر 1400 ساعت 10:43

درود
سلام بر نادر گرامی
حتماهمین کار را بکن
در کنار دارو دعا هم در حق خودت زیاد کن
زندگی در حال خوب شدن است
سالم باشید

نادر نیستم
ولی سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد