افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

بهتر ؟

ممنون دوستای خوبم.بهتر نیستم .دوست دارم با خیال راحت میتونستم برم بیمارستان بستری شم.چون سرفه هام قطع نمیشه.اکسیژنم روی مرزه.یکی از اقوام همینطوری شد.عادی عادی یه روز 

 یه روز گذروند و یه روز پا نتونست بشه و الان توی ICU هست.با درگیری شدن ۶۰ درصد ریه. به خاطر فندق نمیتونم برم بیمارستان.

اصلا خودم نمیدونم چطوری دارم میگذرونم

زندگی وقتی پاش بیفته نشون میده که از همه ی ما قوی تره.

اگه بخواد و حتی تو نخوای تو رو دنبال خودش میکشونه.اگه اون نخواد و تو بخوای چاره ای نداره ای به خواستن تو نیست و کنارت میذاره

کرونا رو به عنوان  جزئی از زندگیمون پذیرفته م.

ماسک میزنیم.آمار مرگ و میر چک میکنیم.خبر از مرگ میشنویم مرگ دوست آشنا ی دور و نزدیک.هر روز یه تعداد پرستار و پزشک و کادر درمانی و بهداشتی میبینیم که دارن میجنگن.ما هم زندگی میکنیم.میخوریم .میپوشیم.خرید میریم.فیلم میبینیم.تولد میگیریم.موهامون رو رنگ میکنیم.لاک میزنیم.....

آه کرونا هست ما هم هستیم.شاید ما نباشیم ولی اون هنوز باشه شایدم برعکس.

فقط یه دفع دلم خواست وقتم رو الکی تو گوشی نگذرونم و رفتم سراغ زبان و دولینگو. شاید  یه آغاز  خوب باشه

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان فرشته ها دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 04:56

چند تا توصیه بی ضرر :واسه سرفه هات موقع خواب زیر شونه هات بالشت بزار -چهار تخمه یا به دانه از عطاری بگیر بزارتوی اب جوش ده دقیقه لعاب انداخت بصورت ولرم بخور سرفه رو تسکین گلو درد رو خوب میکنن بخور اب گرم عالیه میتونی پوست انار رو بجوشونی کمی غلیظ شد صاف کنی بصورت ولرم غرغره کنی اروم با نوک انگشتان بزن روی قفسه سینه و‌پشت شونه ها ترشحات چسبنده در ریه رها میشن مرتب مایعات ولرم بخور انشاالله زود خوب میشی امید بالاترین درمان هست به روزهای خوب فکر کن و به خدا توکل کن

ممنون فرشته ی مهربون
خدا این بلا رو از سر همه دور کنه ان شاالله

مهتاب شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 19:39

مامان فندق چطوره

زنده فعلا

دانشجو شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 08:37 http://mywords97.blogfa.com

امیدوارم به زودی خوب بشی. آره. زندگی قویه مخصوصا وقتی مادر میشی. این شعر که خیلی برامون عادی شده و خیلی پرمفهومه:
گرگ اجل یکایک از این گله می برد.... این گله را نگه که چه آسوده میچرد....
ایشالله سالیان سال در کنار فندق خوشبخت باشین.

ممنون دوست خوبم
مثل قورباغه تو آبجوش شدیم فک کنم

مهتاب جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 22:31

من اینو برت برادرم انجام دادم که نمک رو گرم کردم و ریختم تو کیسه پارچه ای گذاشت رو قفسه سینه اش.
اگه به پزشک طب سنتی اعتقاد داری و امکان بیرون رفتن هست برات یه مشورت ازشون بگیر..
به امید بهبودی کامل همه بیمارااا

ممنون دوست خوبم
هر چیزی که ضرر نداشته باشه ما امتحان میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد