افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

عددها

حوب عرضم به حضورتون رفته بود بیرون میخواستم اسنپ بگیرم دیدم اگه تا سر خیابون  

  پیاده برم از اونجا اسنپ بگیرم ۲هزار و پانصد تومن ارزونتر میشه.خوب راه افتادم و رفتم گفتم بالاخره یه ریال هم یه ریاله .رفتم رسیدم اونجا ،اسنپ رو زدم ۲ هزارتومن از مقصد اولیه گرونتر شد.یه خورده دیگه رفتم ۱۵۰۰ تومن دیگه گرونتر شد .هیچی دیگه همونجا اسنپ گرفتم.

دیگه کلی حرف درباره ی کار و اینا بود که بگم ولی الان یادم رفته احساس میکنم یه قرن از وقتی که این یادداشت رو شروع کردم گذشته

ها یادم باشه درباره ی دکتر بگم و کار و رزومه و کارآموزی

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 19:03 http://mywords97.blogfa.com

برای من هم پیش اومده. یه عالمه پیاده روی کردم که از یک کوچه برسم سرخیابون و حتی رفتم اون طرف خیابون که احتمالا ارزونتر بشه اما البته برای من تغییری نکرد و همون مقدار بود.

خوب از اول چیز دیگه ای زد برای من کلی بدیش این بود که گرونتر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد