افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افزایش مهارتهای شغلی!

به ابن نتیجه رسیدم تا دستم تو کار نباشه دوره های مربوط به شغل و اینا حرفای   بیخودی
 هست.چون همه چیز روی کاغذ هست.البته وقتی هم سر کار هستی عملا اینقدر درگیر شغل هستی که دیگه وقت آموزش شغلی نداری.

فعلا این ره آورد افق بهبود شغلی پس از ترک کار بنده هست.

با فندق مشغولم.البته ته دلم از استرس مالی و آینده ی نا مطمئن مدام خالی میشه ولی همه ش دلم میخواد به فندق بگم همه چیز درست میشه و آینده روشنه.

این از روزگار شغلی ما.

یه اپلیکیش بامزه هست به اسم دولینگو برای یادگیری زبان دوم.البته نه یادگیری آن چنانی.قطعا هیچی مثل کلاس زبان و مطالعه ی فراوان نیست ولی خوب یه چیز دم دستی میشه ازش یاد  گرفت.

مثلا میتونی برنامه تنظیم کنی روزی ۵ دقیقه یا ۱۰ و غیره

ولی سعی کنی مداوم باشی

البته بنا به تجربه قلم و کاغذم کنارش لازمه.برای من حداقل.نوشتن رو کاغد خیلی حیاتیه

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 12:08 http://mywords97.blogfa.com

آینده چی میشه اضطراب همیشگی من هست. نه برای خودم بلکه برای دخترم. ماهیت دنیا غیرقطعیه. هر لحظه ممکنه یک اتفاق کوچک کل زندگی رو کن فیکون کنه. باید به دست خدا سپرد... من هر دو نرم افزار رو تست کردم. خیلی ها باهاش یاد گرفتند اما به درد من نمیخوره. اینگار یاد گرفتم حتما استاد باشه و درس بده و ببینمش و حرکت لبهاش و تکان دادن دستهاش رو ببینم تا یاد بگیرم!!!! در غیر این صورت در ذهنم نمی مونه. من سالیان پیش دنبال یادگیری زبان آلمانی بودم. توی یوتیوب ویدیوهای یادگیری با اشکان و یادگیری با فرهمند بود که من یادگیری با اشکان رو خیلی دوست داشتم و چندتا از ویدیوهاش رو از اولین ویدیو دیدم. یاد گرفتم. بعد دیگه درگیر شدم و ادامه ندادم.

آی اگر این فندق نبود.
البته زبان اصلش برهمونه که زیاد بخونی و با کلاس بری جلو
ولی خوب در حد ابتدایی میشه ازشون استفاده کرد

مهتاب چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 13:06

سلام
حال دلت خوب باشه در کنار فندق کوچولو

سلا.مرسی دوست عزیز از ارزوی خوبت.هر چند خودم امید چندانی ندارم

ربولی حسن کور چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 11:05 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
همه چیز درست میشه نگران نباشید
من نتونستم از دولینگو استفاده کنم چون فارسی نداشت
شما یه زبان دیگه رو به انگلیسی شروع کردین؟

سلام
آره من آلمانی رو به انگلیسی شروع کردم
ولی نمیدونم برای شروع انگلیسی چطوری باید باهاش استارت زد
البته فکر کنم خیلی اون زبون اولیه تاثیری نداره چون بیشتر با تصاویر و ایناست.
یه نکته ی جالب اینه که فهمیدم تو نسخه ی اندروید باید فیل . تر . شکن تون روشن باشه تا صداها و تلفظا رو پخش کنید.
برای یادگیری از صفر هر زبانی رزتا استون هم خوب بود البته کامپیوتر لازمه ولی از صفر صفر میشه یاد گرفت
الانم که هزار ماشالله هزاران ویدیو سایت اینترنتی اموزش زبان هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد