افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

دیگه برم

نفر جانشینم اومد و کارا رو

 دارم بهش یاد میدم

او ن کارای خرکی ثبت مستندات قدیمی که من نبودم رو هم انجام ندادم

یه مقدار کارای تایپی بیخودم داشتم انداختمش گردن شخص جدید

این دفعه دیگه با تجریه ی قبلی وارد شدم  دهنم و وا نکردم که هر انچه میدانستم و نمیدانستم به طرف یاد بدم،چون دو بار سرم اومد‌دو نفر رو معرفی کردن من کار بهشون یاد دادم ،فراتر از کارای شرکت یعنی،همه جور فوت و فن کوزه گری! که بیان کمک حال من یا بعدا بیان جای من .بعد دیدم فایده نداره یکیشون که شاکی منم شده بود!یه دعوای زرگری هم راه انداخت که من چقدر کارای تو رو انجام دادم و غیره در حالی که یه گندی زده بود به سیستم و مستندات و پاکیده بود حاضرم نبود بیاد درستش کنه چون اولش فکر میکردن  کار من یه کار راحتیه مشتاقانه اومدن جلو بعد فهمیدن نه باید خیلی جفنگیات دیگه هم از بیرون بلد باشی، تشریفشونو بردن!

منم دیگه گفتم دو بار گزیده شدم سه بار نشم،به این سومی  چیزای متوسطی گفتم بقیه ش به همت خودش بستگی داره خواست یاد بگیره مثل من میره درون اینترنت به سرچ کردن و کاراش راحتتر میره جلو ،نخواست هم دیگه به خودش مربوطه

واقعا اینجاس که میگم کارگر بی تجربه خوبه ها

چقدر من اول کار انگیزه داشتم و به قولا دنبال ارتقا مهارتام بودم  حالا دیگه عمرا اکه تواناییام رو کنم دفعه ی اول!حالا انگاری که منو خواستن دوباره برگردونن.عمرا اگه برم سر همچین کارایی!هر چند فکر کنم به خاطر همین سابقه  کاری که دارم احتمالا تا اخر عمر محکومم که تو همین حوزه ی درپیت کار کنم

خلاصه ببینم چی به سرمون میاد تو این کرونا و گرونی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد