افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

عملیات انتحاری در کار

طی یک عملیات انتحاری ،ترک کار  کردم

میدونم عواقب وحشتناکی هم داره
 ولی دیگه چه کنم

داشتم شل میکردم که برگردم

یه زمزمه هایی هم رسیده بود که وضعیت قراره بهتر بشه

دلی خلیلی وقت بود منتظر بودم

و هی نشد

و من و فندق روزای عاشقانه مون داشت دونه دونه از دستم میرفت

مگه من چتد وقت تو چشم اون خدا هستم و به من میچسبه

هفت ساله که شد میره مدرسه

نوجوون که شد من براش قدیمی میشم

اون روزا وقت زیاده برای اگه شد  کار و بار

ولی میدونم از این کار که بگذرم دیگه موقعیت کاری مثل این برام پیش نمیاد

هر چند همینم اون چیزی نبود که من میخواستم

ته ته ش میرم باقالی فروش میشم

میخوام سعی کنم خودمو به روز نگه دارم ولی بعید میدونم نه وقتش و نه اعصابشو  و نه انگیزه شو دارم

واقعا جوونی برای یاد گرفتن یه چیز دیگه س

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد