افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

رفتن / نرفتن

کارای نرفتن بر خلاف تصور 

 داره سخت پیش میره

یعنی یه خورده گیر کرده

و کم کم میترسم بی خیالش بشم

یعنی باز برگردم سر کار؟ و تا ابد همین کار رو ادامه بدم؟ و با این استرس های روزانه و همه ی پیچ در پیچ هایی که گذراندم تا نامه ی مرخصی بدون حقوق رو بنویسم؟ یه تلفن کارم رو خراب کرد؟ دو رنمایی از تغییر احتمالی شغلی

من که خیلی مصمم بودم چی شد؟

من که خودم رو خیلی سبک و سنگین کردم لای دستگاه فشار گذاشتم تا خواسته ی قلبی و واقعیم رو در بیارم

بین مادر تمام وقت بودن و  خونه موندن و با فندق زندگی کردن یا مادر شاغل بودن و سر کار رفتن و حداقل یه سوم وقتم رو با کسای دیکه جاهای دیگه سپری کردن

من هنوز فندق رو میخوام

ولی به هم ریخته م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد