افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود

هر چی میگذره افق بهبودم محو  تر  میشه به  جاش 
 افق پسرفت میاد جلو چشمم

افق پسرفت اخلاقایی که به  نظرم داشتنشون خیلی بدیهی بود

از خواص کار درپیت و درب و داغونم هست

و محیط  کار سرشار از اخلاق گرایی مون و همکاران محترم هست

کاش میتونستم ولش کنم برم

به خاطر خودم به خاطر فندق به خااطر دنیایی که میخواستم بهترش کنم

این روزا فقط میخوام زنده بمونم دوام بیارم

چرا اینقدر پست شدم و سقوط کردم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
taraaaneh یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 19:27 http://taraaaneh.blogsky.com

شاید به اون بدی که فکر میکنی نیست. شاید حال بدت هست که باعث شده همه چیز رو بدتر از اونی که هست ببینی و قضاوت کنی.
خودت رو سرزنش نکن عزیزم. همه این روزها کم و بیش حالشون همینه.

هر چی هست فعلا اوضاع بد به نظر میرسه
یا بده یا من بد میبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد