افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

از شروع نترس : چشاتو رو خودت وا کن


چقدر ذهن ادم میتونه ادمو گول بزنه،وقتی میدونی یه کار خیلی مهم داری برای انجام دادن و کلی هم استرس انجام نشدن یا دیر یا ناقص انجام شدنشو داری بعد اون وقت ذهنت هی میگه نه الان استرس داری بیا یه کار دیگه انجام بده تا اروم شی بعد با روحیه ی خوب شروع کنی.و همین طور فرار میکنی و هیچ وقت حالت و روحیه ت انگار نمیخواد خوب شه که شروع کنی مثل قرص مسکنی که میخوری و میخوای درمان اصلیتو عقب بندازی.اون قرص مسکن ارومت که نمی کنه تازه بدترت هممیکنه چون میدونی کار اصلیت و داری عقب میندازی.حالا قصه ی گول خوردن این سری چی بود؟ 

 دور روز قبل از امتحان -تحویل پروژه ،تحویل کار یا هر چیز دیگه ای ،می بینی ای دل غافل چقد کار هست برای انجام دادن و و باز کاهلی کردی حکایت من و هفته ی قبلم(موقعی که چرک نویس این یادداشتو نوشتم). امتحان داشتم و تقریبا سه تا کتاب ششصد صفحه ای رو نخونده بودم از اون طرفم یه مصاحبه کاری داشتم که179 درجه با موضوع امتحانم فرق میکرد (خیلی خرشانسم مگه نه؟) اون یه درجه ای هم تفاوت نداشت به خاطر اسمشون بود که کاملا مثل هم بودولی این کجا و ان کجا مثل حکایت هسته ی آلو و انرژی هسته ای

خلاصه امتحان و که نرسیدم درست بخونم اون مصاحبه هم که اصلا امادگی شو نداشتم و بدو بدو از سر جلسه رفتم که به مصاحبه برسم.من که رسیدم دیگه داشتن اعلام میکردن کسی نیست؟ما بریم؟ ما دویدیم و دویدیم گفتیم هستیم.خلاصه یه سری سوالای تخصصی که به کل از ضمیر خودآگاه و ناخودآگاهمان پاک شده بود مثلا من n سال پیش خوندم مثلا No-KH-oD یکی از اجزای  اصلیه نخودچی کشمشه،الان واقعا از من انتظار دارین یادم مونده باشه فرمول اکسید اهن چیه؟  -بماند که ما اصلا همچین چیزی تو دانشگاه نداشتیم- دیگه اینو از اطلاعات دبیرستانم جواب دادم اما سوالای تخصصی بعدیشو دیگه نمیشد بلغور نمود و صادقانه گفتم نمیدونم حالا نمیدونم به صداقتم نمره میدن یا نه؟فک کن صداقت و خرشانسی (مضاف بر خرشانسی ای که در بالا گفتیم) در چه حد که در تمام سالیانی که ما رانندگی کردیم یک بار بیشتر جریمه نشدیم و ان هم  در مسیر پروژه ی خراب شده ای بود که ذکر مصیبتش در پستهای قبلی رفته (یادم باشه که بعدا بیشتر توضیحش بدم)   و دقیقا این اقا باید از ما بپرسه که تا حالا جریمه شدی؟ خلاصه اینکه مصاحبه و امتحان تمام شد با اینکه میدانستم عملکردم در هر دوتاش افتضاح بوده و همینطور نتیجه ی هیچ کدوم هم به این زودیا نمیاد ولی یادم هست که از شدت سبکی میخواستم بال بال بزنم و پرواز کنم ولو اینکه میدانستم امتحان دیگری هم در پیش است و این یکی دیگر دقیقا 180درجه با بقیه فرق  دارد و هنوز شروع نکردم به مطالعه و مشغول تسکین خود و خوشگذرانی هستیم و حکایت همان فریب مغز احمق ما که در اغاز پست ذکرش رفت .پس افق بیا حماقتو کنار بذار و هدفتو مرور کن

من اینجا مینویسم تا یادم بمونه قراره بهتر بشم نه اینکه اشتباهاتمو دوباره تکرار کنم

این آهنگم یه استارتر خوب:

آهنگ چشاتو رو خودت وا کن

اینم یه لینک دیگه

ابان موزیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد