افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کارگر ماهر

زنگ زده بودم به محل کار سابق ،برای چیزی

دیدم که چه تاثیر خوبی اونجا گذاشتم و واقعا منتظرن برگردم  

همه ش هم از دوره هایی بود که خودم برداشتم (یکیشون رو که یادتونه از پول فستفود گذشتم  خریدم ؛-) حالا ایمان بیاورید!)منظورم اینه که درسته در اون مدت محل کارم هم کم و بیش دوره های آموزشی میذاشت ول نهایتا خود فرد هست که اگه دنبال پیشرفت باشه نیازهاش رو تشخیص میده ،یه خورده هم باید از جیب مایه بذاره (البته اگه بگردی کلی آموزش رایگان پیدا میکنی)

خلاصه خوشحالم

الان بیشتر به مهارتهام و ارزشمندی شون واقفم

من آدم ارزشمندی هستم :-))

:-*

این همون افق بود که میخواست خودکشی کنه هااا


نظرات 2 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 00:32

ای ول. چقدر خوشحال کننده بود این پست. یه جا خوندم گفته بود هر روز یک ساعت در مورد کارتون مطلب یاد بگیرید توی دو سال می شید جزو بهترینها. تو مسیر درستی هستیا افق جونم.

مرسی
زحمت داشت ولی ارزشش رو داشت

لیدا شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 16:48

براوو


بله آفرین به خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد