افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

اگه بشه

یه دوره ی تخصصی پیدا کردم از آنها که بسیار دوست داشتم و خیلی مباحث به روز رو کار میکنه.

ادامه مطلب ...

علم برای شهروندان

بعله،فک کردین من همینطور دست روی دست گذاشتم و واقعا برای افق های علمی مورد نیاز دانشمندان هیچ کاری نکردم؟شما نمیدونید 

ادامه مطلب ...

افق فراموشی

یه مطلب خیلی جالب توی ذهنم بود برای وبلاگ ولی فراموشم شد ولی بذار از حرفای دیگه بگم، 

ادامه مطلب ...

کار جدید

کار جدیدم خوبه،کم کم دارم جا می افتم،هر چند خیلی تخصصی نیست ولی محیطش از یه لحاظی بهتر از قبله،الان متوجه شدم که 

ادامه مطلب ...

حل یک مسئله فیزیک

مشغول آماده کردن صبحانه بودم که یاد یه سوال فیزیک اول دبیرستان افتادم(الان که دیگه دبیرستان نداریم شده متوسطه دوم؟ فک کنم مشه کلاس نهم سیستم جدید،وای ما دیگه قدیم شدیم :-) خوب بگذریم)

سوال اون موقع این بود که چرا کوهنوردا در ارتفاعات برای آب پز کردن تخم مرغشون به آب نمک اضافه میکنن؟  ادامه مطلب ...