افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کار و مادری

یواشکی از یکی از شاغلین اداره کار پرسیدم برای مرخصی زایمان و اینکه اصلا من درخواست بدم یا نه،  گفت با این شرایط نه،مخصوصا که ما از همه چی دست شستیم و به شهر دور به خاطر کار اومدیم.چه باید کرد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 19:59 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی شکر
سلامتی خودتون وفندقی تون دراولویت
ازمنم خیلی دورین...
ای کاش میتونستم مراقب فندق تون باشم،تا از سرکار برگردین

یه چیزی بگم؟من ۱۶ سالم بود،زنداییم گفتن،میرم دکترو برمیگردم،این شیر بچه،اینم پوشک،منم روپاگداشتم وخوابیدو بلند شدو بازی کردیم و جاشو هم عوض کردم و دوباره خوابید،زن دایی که اومد،دید یقه ی بچه خیسِ.پرسید؟بهش آب دادی؟نه،اخه بچه سه ماهه که اب نمی خوره،جاشو باز کرد ،خشک خشک بود،ولی غش غش خندید،..غش غش،..سرخ شده بوداز خنده ،من می پرسیدم چی شده؟نمی تونست حرف بزنه بگه که،داشتی جاشو عوض می کردی سربالا گذاشتی و اونم جیش کرد تا یقه اش
خوب،..اون موقع بلد نبودمالان بلدم
فندق تونو ناژ کنین

من هم در مقام مادری یه سوتی هایی دادم که ناگفته بماند بهتر است
خدا خودش بچه ها رو حفظ میکنه وگرنه مثل نسل دایناسورا منقرض میشدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد