افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

بهار من

دیشب خواب دیدم آمده بودی چند ماهه شدی ،نمیدانم چند ماهه فقط میدانم از آنهایی بودی که نمیترسم بغلشان کنم مثلا شش ماهه و این حدودها! 

سالم و سرحال بودی پیش خودم میگفتم دیدی بیخود نگران بودی ،دیدی هی چ خبری نبود،دیدی همه ی ان قرص و دارو ها و آن حرف دکتر بعد از سونوگرافی مشکوک فقط یک توهم بود.اما همه ی خوشی ها توی همان خواب هم خیلی طول نکشید،انگار توی خواب هم میدانستم که خوابم و تو هنوز نیامدی و من هنوز درگیر هزار تا سوال جواب هستم که سلامت تو را برایم مشکوک میکند.

همه در تکاپو به نظر می آیند شش ساعت دیگر به نظر سال تحویل میشود اما سال تحویل من امدن توست،بهارکم!منتظرت هستم.امیدوارم که سالم و عادی بیای تا زندگی ام را به غیرعادی ترین شکل متحول کنی و روزهای خوبی توی این دنیا برای هم رقم بزنیم

http://s9.picofile.com/file/8316964792/%D8%B4%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87_%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88_%D9%88_%DA%AF%D9%84%D8%B4.jpg

بهار بهار ، صدا همون صدا بود / صدای شاخه ها و ریشه ها بود

 بهار بهار ، چه اسم آشنایی/ صدا ت میاد اما خودت کجایی 

وا بکنید پنجره ها رو یا نه / تازه کنید خاطره ها رو یا نه

 بهار اومد لباس نو تنم کرد / تازه تر از فصل شکفتنم کرد

بهار اومد با یه بغل جوونه / عید رو اورد از تو کوچه تو خونه

حیات ما یه غربی،باغچه ی ما یه گلدون/خونه ی ماهمیشه،منتظر یه مهمون

بهار بهار ، یه مهمون قدیمی / یه آشنای ساده و صمیمی

یه آشنا که مثل قصه ها بود / خواب و خیال همه بچه ها بود

یادش بخیر ، بچگی ها چه خوب بود  / حیف که هنوز صبح نشده ، غروب بود

آخ که چه زود قلک عیدی هامون /  وقتی شکست ،باهاش شکست دلامون

بهار اومد برفا رو ننقطه چین کرد  /  خنده به دل مردگی زمین کرد

چقدر دلم فصل بهار رو دوست داشت/ واشدن پنجره ها رو دوست داشت

بهار اومد پنجره ها رو واکرد   /  من رو با حسی دیگه آشنا کرد

یه حرفی از حرفای من کتاب شد / حیف که همش سوال بی جواب شد 

دروغ نگم ، هنوز دلم جوون بود  / از صبح تا شب دنبال آب و نون بود




این متن ترانه بهار از ناصر عبدالهی هست
سال خوبی برای همه آرزو میکنم
نظرات 1 + ارسال نظر
Baran جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 12:52 http://hafthaflakblue.blogsky.com/

الهی آمین،الهی بحق همین ساحت عزیز و میلادودرپیش رو نی نی تون سلامت و تندرست توبغل تون شیربخوره و بادگلوبدهو ...ماهم کیف کنیم از باهم بودن مادرفرزندی
خدایا خودت مراقب مامان فندق و نی نی باش
لحظه ی توپ درکردن بیادتون بودم بانو
خودمو درکنارتون احساس میکنم

ممنون دوسی
من جز تشکر از شما و دعای خیر براتون کاری ازم برنمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد