افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود اقتصادی

احتمالا باید تیتر میزدم مقاومت اقتصادی.بین برنامه های بهبود یک ذهنیت اقتصادی محوری هم داشتیم که درست خرج کنم و بهتر سرمایه گذاری و پس انداز کنم، قدم اولش نوشتن خرج و برج ها بود و بین این نوشتن ها یه راه حل پیدا کردم : 

 در خانه ماندن! خیلی ساده و شیک. نگاه که به لیست مخارج که میکنم روزهایی که از خانه بیرون زدم حتی برای قدم زدن!بالاخره یه خرجی ،برجی ،چیزی ثبت شده!

البته شرایط خیلی دپرس کننده ای به همراه دارد ولی از طرف دیگر توی ذهن خودم که مرور میکنم مدام از خودم میپرسم چطور بود که قدیم ها بیرون رفتن ها خیلی ارزان تر بود؟میشود باز هم به سبک گذشته بیرون برویم؟هم دپرس نشویم هم ارزان پایمان بیفتد؟یا علی الحساب میتوانیم همان راه دم دستی را پی بگیریم و فعلا برای کاهش مخارج اصلا بیرون نرویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد