افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

با مادران اینطور تا نکنید

وقتی مادر میشوی چه بالقوه چه بالفعل به هزار مورد با ربط و بی ربط حساس میشوی که مبادا اتفاقی برای بچه بیافتد ضمن تشکر از همه ی دست اندرکارانی که 

 برای سلامتی بچه ها دل میسوزاند و مدام در حال خلاقیت و نواوری در روش ها و ابزارآلات و ادوات برای رفع نگرانی های ایجاد شده برای هزار و یکمین مورد(و موارد جدیدتر)هستند لطفا کمی هم با بمباران نکردن ما مادران ،کمی هم در رفع مشکل استرسمان بکوشید.باور کنید خودمان (حالا جمع نمیبندم )خودم به اندازه ی کافی استرس دارم ،دیگر مغزم کشش نگرانی درباره ی عوارض احتمالی ساخون پاخون ماخون(اسمش را دقیق یادم نیست)موجود در شامپو هایم روی سلامتی فندق کوچولوی  باشم.با من اینطور تا نکنید فروشنده های محترم داروخانه.هر چند میدانم در این دوره ی بیکاری ،بازاریابی شغل سختی است ولی احساسات مادرانه ام را درگیر نکنید خودم حسابی درگیرم با خودم.

توضیحات جامعتر بعدا اضافه خواهد شد

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا... شنبه 18 آذر 1396 ساعت 14:03 http://myhappyframes.blogsky.com/

سلام...

زیاد به حرف دیگران اهمیت نده ...... تمام اطلاعات لازم مادرانه ات رو ... از یک منبع موثق ...مثلا یه کتاب خوب از یک پزشک متخصص... دریافت کن........و گوشت رو روی بقیه ی اطلاعات ببند.....

وقتی به منبع اطلاعاتیت اطمینان واعتماد داشته باشی .......حرفای ضد ونقیض دیگران رو میریزی دور ........ و خیلی راحتتر خواهی بود...

ممنون از راهنمایی تان
اما آه امان از این منابع مورد اعتماد
شرح و بسطش یک پست مجزا میطلبد اما خوب است بدانید که یک روی سخنم با وزارت محترم بهداشت میباشد،دیگه به کی گلایه کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد