افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

می شکنم

اصلا درست نیست ولی نتونستم مقاومت کنم  خوب توقع دارید چی بشه با سه تا پیتزای گنده میان سراغ آدم بعد همشون هم با لذت شروع میکنن به خوردن،خوب من مقاومتم شکسته شد :-(

بالاخره باز٨-٩ ماه مقاومت هم بهتر از قبلا هاست که ماهی دوبار فست فود میخوردیم.

مقاومت در برابر نوشابه و جدیدا دلستر کماکان پا برجاست.

ببخش فندق کوچولو.این یه دفعه رو از ما بگذر.تو مثل ما نشی ها!

نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 21:24 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ای بابا مگه توی پیتزا چیه؟ چیز بدی نیست که! (حالا یعنی من باید تشویقتون کنم!)

بهله حالا که دیگه خوردم تشویق کنید تا استرس نگیرم
بحث بیشتر سر اون قول و قراری هست که با خودت میذاری و بعد از پسش بر نمیای
ترک نوشابه اینقدر راحت پیش رفته که حالا دلسترم بهش اضافه شده
اما امان از این فست فود

سارا... یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 00:22 http://myhappyframes.blogsky.com/

سلام....

آخ ...آخ .... مدینه گفتی و کردی کبابم!!

اینقدر این نوشته ات برام آشناست ... که انگاری خودم نوشتم.......


عذاب وجدان نیز ... بد دردی است ...

پیدا کردن هم درد مایه ی تسلی خاطر است.
هر چند نباید بهانه ی من بشه که این کار رو ادامه بدم ولی خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد