افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کی اینقدر قلمبه شدم؟

کمی عجیب به نظر میرسد اما بعضی وقتهای هنوز انگار باورم نشده باردارم  نمیدانم شاید دارم سخت میگیرم و قرار نیست همه ی ادمها خوشحالی شان را یک طور بروز دهند اما نمیدانم چطوری باید برای بارداری ام خوشحال باشم؟باید خیلی برنامه ریزی شده تر باردار میشدم یا خیلی انتظار میکشیدم تا برای هر روزم یک پست مفصل میگذاشتم که امروز فندق n سلول اضافه کرد؟بعضی روزها انگار یادم رفته باشد باردارم یکهو جلوی اینه خودم را میبینم و از خودم میپرسم کی ما این همه جلو امدیم؟کی به نیمه ی راه رسیدیم؟کی اینقدر قلمبه شدم؟
نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 12:00 http://www.mannevesht73.blogfa.com

قدمش فرخنده

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد