افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

شروع یه کار ولو مفید جدید:الان نه به هیچ عنوان!


درسته من اومدم که بهتر و بهتر بشم ولی الان قصد دارم کارای نصفه و نیمه ی قبلمو جمع و جور کنم وتا اونا رو نبندم سراغ یه کار جدید نمیرم.یه اولتیماتوم 3 ماهه هم به خودم دادم که تموم شون کنم.

بعضی وقتا فک میکنم دلیل اینکه این همه کار از یاد گرفتن یه مهارت جدید, یه ورزش جدید ,یه زبان جدید,برنامه ریزی برای یه تحول معنوی جدید و ... شروع کردم و الان همه شون بی سرانجام مونده اینه میخواستم خودمو گول بزنم سر خودمو گرم کنم که یادم بره تنبلی کردم و کار قبلیمو نصفه گذاشتم. الان دیگه وقتشه که سرمو از تو برف دربیارم.شروع بی نتیجه که هنر نیست!

تاریخ انتشار در وبلاگ قبلی :یکشنبه 30 خرداد  1395

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد